Om mig

Mitt foto
Jävrebyn, Norrbotten, Sweden

tisdag 23 september 2008

Kom igen med idér Ni också!


Kom igen Ni också med idér. Det är bara att trycka på kommentarer nedanför detta inlägg och skicka iväg det hela. Kanske har Du något fiffigt Du grunnat på som är bra. Eller kanske kan Din idé paras med annan och därmed bli bra. Som ett litet inslag i detta med att lägga idér fick jag i dag ett mail från en vän. Hon skriver så här;

"Hej Tage Ja du har ideer du !Är det inte is-obelisk så är det likkistor eller annat. Nu får du en ide av mej som jag såg på ett hembygdsgård utanför Vemdalen i sommar. Skickat bild. Tycker det skulle passa vid fyren.Du har ju motorsågsmannen som säkert fixar det bättre. Det var en fullstor arbetshäst i trä med timmerlass. Om den stod bland de gamla stugorna skulle varenda unge vilja bli avfotograferad på hästryggen. Har dom stor-älgen i Västerbotten kan väl Jävre ha stor-hästen ! Nu skall jag ut och tvätta husbilen med Clean ! Tack !Is-obelisken vore kanonläckert ! Carola Lidman PS. Bilden ligger också på min blogg. http://www.husbilsresa.blogg.se/"
Passar hästen i hamnen?
Vad säger Ni?
Hälsar
Idetage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar