Om mig

Mitt foto
Jävrebyn, Norrbotten, Sweden

tisdag 8 januari 2013

Idéer!
Min bok har nu kommit ut.
Inte utan en viss stolthet kan jag nu luta mig bakåt och se att jag har skrivit en bok. En bok om mitt liv. En bok med 388 sidor. Hur jag under delar av mitt liv haft tillgång av pengar när jag jobbade åt rika bolag.  Hur jag på olika sätt under åren envist öppnat nya affärsmöjligheter trots en ständig brist på pengar som egen företagare.
Roliga upplevelser under åren. En del synnerligen märkliga. En del fullkomligt osannolika, ändå sanna.  Hur försäljningen gått från nästan ingenting till en bra bit över två miljarder. Hur vi startat bolag efter bolag nu tillsammans med mina barn. Köpt bolag och integrerat bolag som passar in i vår struktur. En historia som kanske kan sporra någon till att göra insatser som blir lönsamma och andra också kan ha nytta av.  En sak som slår mig, Jag har aldrig tänkt tanken med något jag gjort, att det inte skulle bli framgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar